wtorek, 12 grudnia 2017

Bez Ciebie

Nie wiem jak zapomnieć o tych
Zrozpaczonych Twoich oczach,
Co płakały i mówiły „dobrze wiem”.
Nie wiem jak to wytłumaczyć
Proszę powiedź czemu płaczesz
Czemu płaczesz nie rozumiem
Chociaż wiem...
Miłość się skończyła nasza
Dobrze wiem – tak już jest!

Przecież sama mi mówiłaś,
że się miłość Ci znudziła,
że nikogo już nie kochasz...
nawet mnie
Teraz stoisz sama, płaczesz,
jak to jest?

Kochaj mnie… proszę kochaj mnie.
Tylko mnie… nikogo więcej nie.
Kochaj mnie… zawsze, ciągle mnie.
Tylko mnie… nikogo więcej nie.
To serce każe twe...
I nie będę mówić o tym
Chociaż wciąż: moim bądź.

Nie wiem, co się tak zmieniło
Kiedyś bardzo dobrze było
Dziś inaczej jest niestety, inny czas
Czy to świat się nagle zmienił
Czy też ja?
Nie wiem sam.


Kochaj mnie…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz